Fotografie, které zde vidíte, byly pořízeny Janou Siťou Slováčkovou pod hlavičkou atelieru PS Quill (čti paskvil).

Další šíření fotografií nebo jakékoli potlačování autorských práv, stejně jako zneužívání osobnosti dětí zde vyfocených, je bez povolení mého a rodičů dětí přísně zakázáno a bude postihováno dle platných zákonů.

Děti mají na sobě převážně vlastní oblečení, pokud nejde o kostýmky nebo sukně pettiskirt, neboť ty, stejně jako doplňky do hlavy jako jsou pletené a háčkované čepičky, květiny, čelenky, klobouky atd jsou stálou součástí vybavení fotokoutku. K dispozici jsou i různé rekvizity jako jsou obrazové rámy, starý telefon, starý kufr, houpací koník, košíky, deky, voály atd. Na focení v přírodě je nutno nám předem nahlásit, o jaké rekvizity atd máte pro focení venku zájem.

Copyright 2009-2013 Jana Siťa Slováčková

pátek 3. února 2012

Občasné hlášení o novinkách i stařinkách

Ahoj všichni moji milí, věrní i nevěrní fanoušci, přátelé a známí.

Chci opět, tak nějak kvartálně, jak je mým zvykem, poděkovat za přízeň, kterou mne obklopujete. Moc si vážím všech, kteří za mnou a mou prací stojí, doporučují mě dál, dopují mě různými oblečky i doplňky na focení, děkuji za všechny milé dárečky a připomínám, že tohle opravdu dělat nemusíte.

Mám tak velkou radost!

Máme za sebou první kolo tématického focení a myslím, že bylo velmi úspěšné. Zvládli jsme ho časově a až asi na dvě výjimky to rychlé střídání ustály i dětičky, nicméně i tyhle výjimky neodcházely bez fotografií. Na mnohé z Vás a Vašich dětí jsem moc pyšná. Paní M. od posledního focení, kdy dostala vynadáno, že je taková krásná ženská a takovou má nadváhu, zhubla 16 kilo!  Maminka chlapečka s ekzemem přešla na nový krém a chlapeček... nu... je jako nový! Miminka co minule jen řvala v košíku, už chodí, mluví, běhají... je to krása Vás některé vidět po roce, dvou... užili jsme si to a zažili občas velmi dojemné a někdy taky vypjaté momenty.

O dalším kole focení budete informováni včas, předpokládám během 13.-15. února. Pokud se chce ještě někdo přihlásit, tak pište na sitaslovackova@gmail.com. V případě, že Vás bude na jeden den hodně, vypíšeme náhradní termíny.


Protože mě mnozí z Vás uháníte o bannery (další velká pocta pro mne a důkaz Vaší nezměrné loajality)  vkládám sem několik bannerů, které můžete použít na svých stránkách. Dopředu ale upozorňuji, že opravdu nějakou velkou reklamu nepotřebuji. Kromě tohoto blogu a facebookových stránek mám jen pár inzerátů na mimibazaru, které aktualizuji jednou za uherský rok a přesto mám stále spoustu zájemců o focení. Mým hlavním "marketingovým kanálem" jste totiž právě Vy, mí spokojení zákazníčci!!!!

1 komentář:

  1. Teuvo Kuvat- Teuvo Images Finland visited this blog. Come and visit my blog . You should also tell your friends to my blog Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpovědětVymazat